Madalina Gatu

Madalina Gatu

Tax & Accounting Partner

“Increderea clientului este capitalul nostru cel mai de pret si intreaga energie profesionala este canalizata spre elemente care pot prezerva si augmenta acest capital unic. Asistenta acordata inseamna inainte de toate decenta, calitate, grija cuvenita si profesionalism.”

Mădălina Gatu este partener specializat în fiscalitate și contabilitate al Voicu Financial & Tax Advisers SRL, societate de consultanță fiscală și contabilă afiliată grupului Voicu & Asociații. Este consultant fiscal și contabil experimentat, oferind clienților locali și multinaționali servicii specializate în domeniul fiscalității corporative, consultanței fiscale, financiare și asistență contabilă.

Experiența profesională a Mădălinei Gatu include, de asemenea, pozițiile de consultant și consultant senior în cadrul filialei din România a uneia dintre cele mai mari organizații multinaționale de contabilitate și consultanță din lume.

Educație Facultatea de Contabilitate – Academia de Studii Economice București (2000)
Master în Audit și Contabilitate – Academia de Studii Economice București (2001)
Afilieri Membru al CCF (Camera Consultanților Fiscali din România)
Membru al CECCAR (Camera Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România)
Limbi vorbite Română, engleză, franceză, greacă

Proiecte reprezentative ...

Principalele sale calificări includ: servicii de consultanță fiscală într-o sferă largă de expertiză (impozitare corporativă, impozitare individuală, taxa pe valoarea adăugată, impozite reținute la sursă, asistență în gestionarea procesului de conformitate și îndeplinirea tuturor cerințelor legale, asistență în cadrul auditurilor fiscale, taxe vamale); due diligence financiar și fiscal; asistență în relația cu autoritățile fiscale; expertiză fiscală, expertiză contabilă, asistență contabilă pentru companiile multinaționale; asistență completă în domeniul salarizării.
 Asistență fiscală pentru companii multinaționale și locale care activează în diverse sectoare economice, precum: sănătate și industria farmaceutică, logistică, IT&C, fabrici de bere – pe diverse aspecte fiscale, întocmirea de rapoarte actualizate cu privire la modificările prevederilor legale fiscale, întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale, revizuirea declarațiilor fiscale.
 Servicii de contabilitate pentru companii multinaționale și locale – supervizarea proiectelor de contabilitate (inclusiv centre de cost), pregătirea și depunerea declarațiilor fiscale, pregătirea balanței de verificare și a situațiilor financiare, pregătirea procedurilor contabile.
Servicii de asistență pentru clienții din domeniul contabilității cu privire la probleme fiscale și contabile.
 Salarizare pentru companii multinaționale și locale, salarizare și declarații fiscale, help-desk pentru probleme legate de salarizare.
 Asistență pentru o companie românească, producătoare de decoruri de teatru, într-un litigiu în care clientul a solicitat rambursarea TVA-ului neacordată în raportul fiscal de către autoritățile fiscale.
 Asistență fiscală în procesul de fuziune pentru clienți cunoscuți la nivel mondial.
Servicii de contabilitate externatizată pentru o mare companie multinațională.
 Raportări intra-grup și revizuire fiscală pentru companii multinaționale.
 Asistență în planificarea fiscală – analiza contextului juridic românesc în legătură cu aspecte specifice.
 Asistență în timpul inspecțiilor fiscale.
 Organizarea de ateliere de lucru în domeniul fiscal și contabil pentru aspecte specifice identificate ca fiind utile pentru clienții din industrii importante precum IT, petrol, farma etc.
 Expertiză fiscală, contabilă și financiară – întocmire de rapoarte de expertiză.
Asistență în procesele de restructurare și achiziții de afaceri – evaluarea oportunităților, revizuirea efectelor fiscale și contabile, planificare, asistență în implementarea unei alternative adecvate.
 Implicare activă în evaluarea cunoștințelor tehnice contabile și fiscale ale potențialilor candidați pentru departamentele financiare și contabile, în conformitate cu solicitările clienților.
 Responsabilități de recrutare pentru angajații aflați sub supraveghere directă și raportare directă.
 În calitate de consultant în cadrul BDO Conti, prestarea de servicii de contabilitate și de salarizare pentru un portofoliu mare de clienți din diverse sectoare economice, cum ar fi industria alimentară și de băuturi, farmaceutică, petrolieră, dezvoltatori imobiliari, servicii financiare, sănătate etc.
 În calitate de director comercial într-o companie privată: a coordonat activitatea comercială a companiei; a îndeplinit sarcini legate de domeniul resurselor umane (inclusiv salarizarea); coordonarea departamentului de contabilitate; analizarea oportunităților de piață și stabilirea de obiective și strategii de marketing; asistență în timpul inspecțiilor fiscale și asistență pentru tranzacțiile de import și export.