Asistarea subsidiarei din România a uneia dintre cele mai importante companii de asigurări din Germania în diverse aspecte legate de concurență, inclusiv realizarea unui program de conformitate în domeniul concurenței la nivelul întregii companii – realizarea unui audit al practicilor comerciale existente în diverse linii de afaceri (inclusiv interviuri cu angajați și manageri, revizuirea documentelor, contractelor și corespondenței), pregătirea unui raport de concluzii cheie și implementarea recomandărilor (după caz), definirea politicilor și a manualului antitrust, proiectarea și implementarea programelor de instruire pentru angajați și management. |
Asistarea unui important centru de dezvoltare european, implicând echipe multidisciplinare de consultanță în materie de drept societar, ocuparea forței de muncă, fiscalitate, conformitate, contracte etc. în proiecte începând cu înființarea centrului tehnologic din România și obținerea cu succes a unui stimulent pentru ajutor de stat, până la alte chestiuni curente legate de viața de zi cu zi. |
Asistență pentru o companie multinațională de consultanță, tehnologie și servicii de management în evaluări de conformitate cu privire la utilizarea datelor private ale angajaților, până la aspecte complexe privind monitorizarea activității profesionale a acestora.; Acordarea de asistență în depunerea diverselor notificări la Autoritatea Română pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal. |
Asistarea liderului mondial în domeniul sistemelor de îmbinare mecanică a țevilor cu caneluri cu caneluri și cu capete netede în aspecte legate de ocuparea forței de muncă probleme de angajare, inclusiv în ceea ce privește încetarea contractulelor de muncăui cu angajații, revizuirea modelului de contract individual de muncă, revizuirea manualului angajaților regulamentului intern al companiei, evaluarea conformității, protecția datelor personale ale angajaților. |
Asistarea filialei din România a unei companii furnizoare de servicii IT cu sediul în Germania pe diverse aspecte juridice, inclusiv aspecte complexe legate de de angajareocuparea forței de muncă legate de prezența sa în Româniape fondul prezenței sale în România, inclusiv alături de implicațiile fiscale și de impozitare ale acordării diferitelor beneficii/bonusuri angajaților, precum și conformarea alinierea documentației interne cu la modificările legislative și reprezentarea clientului în fața autorităților de muncă și în instanță. |
Asistarea centrului de competență global specializat în asistență rutieră și asigurări de călătorie, parte a liderului mondial B2B2C specializat în servicii de suport și asistență pentru piața asigurărilor și a entității franceze a grupului, în aspecte de drept comercial, legislație și practică în domeniul protecției datelor. și De asemenea Firma a oferit consultanță și într-un caz complex de asigurare aliniere a documentației de angajare a clientului cu legislația românească în vigoare.a conformității cu legislația românească a documentației de angajare a clientului |
Asistarea liderului austriac în domeniul managementului de active în ceea ce privește al normelore specifice de distribuție și marketing, aspecte corporative și de reglementare, inclusiv evaluarea conformității cu legislația românească și aplicarea normelor din Directiva OPCVM. |
Asistarea unei companii globale de consultanță în management, servicii tehnologice și externalizare în ceea ce privește evaluarea conformității cu privire la utilizarea datelor private ale angajaților, până la aspecte complexe privind monitorizarea activității profesionale a acestora. |
Asistarea companiei germane de servicii bancare și financiare la nivel mondial privind conformitatea cu protecția datelor și procedurile de înregistrare la Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor a noului centru tehnologic din România. |
Asistarea filialei din România a unei companii farmaceutice globale integrate cu privire la aspecte de reglementare legate de activitatea comercială a clientului, inclusiv liste de verificare anuală extinsă a conformității.; asistență Asistență în materie de concurență, inclusiv în legătură cu și în ancheta sectorială inițiată de Consiliul Concurenței din România pe piața farmaceutică, revizuirea contractelor de distribuție ale clientului. |
Asistarea liderului mondial al pieței de asigurări în activitatea de zi cu zi, inclusiv în ceea ce privește consultanță în probleme generale de drept societar și comercial, reglementare și conformitate, gestionarea, monitorizarea și coordonarea cererilor de despăgubire, precum și asistență în litigii complexe legate de asigurări privind acoperirea de asigurare și reasigurare.; Ffirma a reprezentat clientul în toate fazele investigațiilor privind cereri de despăgubire de mai multe milioane de euro referitoare la o mare varietate de polițe:, inclusiv răspundere civilă, asigurări de călătorie, construcții, asigurări pentru directori și funcționari (D&O), asigurări fiduciare, de răspundere profesională și de fidelitate, asigurări de răspundere civilă generală și pentru produse și răspundere civilă generală, produse asigurări financiare și redactarea de polițepolițelor de asigurare. |
Asistarea unuia dintre principalii producători europeni de materiale de construcții în ceea ce privește serviciile fiscale și contabile generale în legătură cu activitatea comercială a societății, inclusiv conformitatea cu politicile grupului, pregătirea rapoartelor financiare lunare și anuale ale grupului, raportarea de reconciliere a grupului/RAS. |
Asistarea filialei din România a celui mai mare producător de anvelope din lume în realizarea unei investigații amănunțite de due diligence privind conformitatea în materie de ocupare a forței de muncă la nivelul întregii companii, ca parte a unui program pentru Europa Centrală și de Sud-Est, identificarea riscurilor și oferirea de soluții sugeraterecomandarea unor soluții pentru client. |
Asistarea unei companii de asigurări, membră a Vienna Insurance Group, cu privire la aspectele de conformitate privind cerințele de transfer de portofoliu (polițe de asigurare de sănătate) și transferul aferent al angajaților relevanți. |
Asistarea principalului manager de active și investiții la nivel mondial și a principalului manager de investiții al uneia dintre instituțiile financiare mondiale cu sediul în Olanda în cadrul unui proiect complex care vizează evaluarea conformității strategiei de marketing și vânzări a uneia dintre societățile de administrare din cadrul grupului la nivel european, în vederea implementării MiFID. |
Asistarea liderului mondial în domeniul materialelor de etichetare sensibile la presiune, produselor de birou și a sistemelor de etichetare, ticketing și branding pentru retail în negocierea unui act adițional la contractul de închiriere de birouri cu specific privind legislația de protecție împotriva incendiilor și obligațiile specifice ale părților ca urmare a actualizării legislației românești și întăririi reglementărilor de conformitate în acest sens. |
Asistarea celui de-al doilea mare producător european de tehnologie de încălzire într-o mare varietate de aspecte juridice în legătură cu activitatea sa comercială curentă, inclusiv aspecte generale de drept societar și comercial, protecția datelor, contracte.; experiența Experiența relevantă în domeniul răspunderii pentru produse include asistență în negocierile unei serii de reclamații depuse de utilizatorii finali pentru defecte de fabricație și nerespectarea garanției, toate soluționate amiabil cu reclamanții pe cale amiabilă, în afara instanțelor de judecată. |
A consiliat o companie multinațională americanăConsilierea unei companii americane multinaționale, lider mondial în domeniul tehnologiei în probleme legate de protecția consumatorilor în legătură cu unul dintre produsele Microsoft. |
Asistarea unei companii românești de comunicații prin cablu, parte a grupului Libery Media Inc., în fața instanțelor românești într-o serie de peste 20 de litigii privind presupuse încălcări ale reglementărilor privind protecția consumatorilor, cazuri inițiate de Agenția pentru Protecția Consumatorilor din România ca urmare a plângerilor clienților împotriva clientului. |
Asistarea entității românești a unei mari companii de cash & carry în legătură cu diferite controale efectuate de reprezentanții Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), inclusiv analiza problemelor identificate și crearea de remedii, utilizarea de diferite formule de marketing, precum și diferite proceduri de listare a prețurilor și campanii promoționale, publicarea de broșuri, printre altele. |
Asistarea unuia dintre liderii de pe piața germană de comerț și turism în stabilirea unor politici interne privind practicile comerciale înșelătoare, situații specifice întâlnite frecvent în practica sancționată de către reprezentanții Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (NCPA), etichetare, pachete promoționale, campanii promoționale expirate printre altele. Serviciile prestate au inclus, de asemenea, revizuirea contractelor încheiate cu diverși furnizori de produse alimentare/nealimentare, actualizarea documentelor în funcție de modificările legislative și în practică schimbările din legislație și din practică. |