Asistarea unei companii multinaționale de consultanță, tehnologie și servicii de management în deschiderea unui centru de externalizare IT în zona de nord a României. Serviciile prestate au inclus pregătirea și negocierea contractelor de închiriere și amenajare a noului sediu, cu o suprafață de peste 1.500 mp. În prezent, respectiva companie este asistată pe probleme juridice generale în legătură cu activitatea sa, inclusiv corporate, contracte și ocuparea forței de muncă. |
Asistarea unei filiale a unei companii de telecomunicații cu sediul în Germania cu privire la o varietate de aspecte juridice în legătură cu activitatea comercială zilnică a clientului, inclusiv aspecte legate de ocuparea forței de muncă, confidențialitatea datelor, aspecte comerciale generale, asistență cu privirea la încheierea contractelor și în domeniul imobiliar. |
Asistarea filialei din România a unei companii japoneze din domeniul auto cu privire la diverse aspecte juridice legate de activitatea comercială curentă a clientului. Serviciile includ aspecte corporative, redactarea de contracte de distribuție, contracte de marketing, contracte de servicii, contracte specifice legate de construcția de showroom-uri, reprezentare în relația cu dealerii auto,asistență pe aspecte legate de ocuparea forței de muncă, inclusiv o varietate de aspecte juridice privind prelucrarea, utilizarea și transferul internațional al datelor private ale angajaților lor. |
Asistarea unei companii de asigurări din România în aspecte juridice specifice activității clientului, acoperind, de asemenea, aspecte corporative și comerciale, inclusiv reprezentarea în instanță în litigii împotriva acționarilor minoritari ai companiei. |
Asistarea unei companii multinaționale de consultanță, tehnologie și servicii de management în negocierea contractelor de închiriere și amenajare a unor puncte de lucru. Activitatea a inclus obținerea tuturor aprobărilor corporative necesare, redactarea și/sau negocierea contractului de închiriere și a contractelor auxiliare pentru amenajarea și dotarea birourilor, precum și efectuarea înregistrărilor necesare in cadrul autoritățile române. |
Asistarea unui retailer internațional belgian de produse alimentare într-o serie de litigii în materie de drept societar, inclusiv dispute cu acționarii minoritari cu privire la lipsa de validitate a achiziției unei părți din capitalul social al unei societăți românești. |
Asistarea unei companii petroliere și energetice cu sediul în Germania cu privire la o serie de aspecte juridice în legătură cu activitatea comercială curentă a clientului în România. |
Asistarea unei instituții financiare internaționale de origine olandeză, în calitate de creditor, în revizuirea documentației corporative și financiare a celui mai mare grup media de pe piața românească, în legătură cu restructurarea unei facilități la termen acordate de client. De asemenea, a acordat asistență în materie de litigii, inclusiv în proceduri de insolvență. |
Asistarea atât a unei companii active în industria construcțiilor de căi ferate și a ingineriei civile cât și a entității locale a acesteia în diverse chestiuni corporative și comerciale în legătură cu activitatea lor comercială. |
Asistarea celui de-al doilea mare producător european activ pe piața tehnologiilor de încălzire într-o mare varietate de aspecte juridice legate de activitatea sa de zi cu zi, inclusiv aspecte generale de drept societar și comercial, protecția datelor, contracte. Experiența relevantă în domeniul răspunderii pentru produse include asistență în negocierile unei serii de reclamații depuse de utilizatorii finali pentru defecte de fabricație și nerespectarea garanției, toate soluționate pe cale amiabilă cu reclamanții în afara instanțelor de judecată. |
Asistarea unei importante companii de soluții IT cu privire la toate aspectele juridice referitoare la mutarea sediului companiei într-o nouă clădire de birouri situată în vestul Bucureștiului, prin închirierea a peste 2.000 mp de birouri. Serviciul prestat a inclus obținerea tuturor aprobărilor corporative necesare, redactarea și/sau negocierea contractului de închiriere și a contractelor auxiliare pentru amenajarea și dotarea birourilor și efectuarea înregistrărilor necesare in cadrul autorităților române. |
Asistarea unui grup de asigurări cu operațiuni la nivel global în investigația de due-diligence față de o companie de asigurări și în formularea unei oferte ferme de achiziție. |
Asistarea societăților comerciale active în domeniul comerțului cu energie și optimizarea consumului de energie electrică pe fondul majorării capitalului social al societății cu 10,5 milioane de euro prin aport în numerar. Serviciile prestate au inclus redactarea documentelor necesare pentru implementarea operațiunilor legate de majorarea capitalului social, reprezentarea clientului în fața autorităților competente pentru înregistrarea majorării de capital social și notificarea majorării de capital social către autoritățile competente în domeniul energiei. |
Asistarea unuia dintre cei mai importanți contractori EPC din România în legătură cu o serie de proiecte juridice specifice activității clientului, acoperind, de asemenea, asistența în materie de drept societar. |
Asistarea companiilor active în domeniul comerțului și optimizării consumului de energie electrică în toate activitățilegrupului în România. Serviciile prestate includ aspecte de reglementare (prelungirea licenței de comercializare a energiei electrice, înregistrarea la Operatorul Pieței de Gaze și Energie Electrică din România – OPCOM), aspecte corporative (transfer sau distribuire de acțiuni, dizolvarea societății, relocarea sediului – închiriere inclusiv, numirea directorilor, majorări de capital social), încheieri de contracte, consultanță fiscală (aspecte generale, rambursare TVA). |
Asistarea companiilor de asigurări în diverse chestiuni corporative, de reglementare și comerciale. |
Asistarea uneia dintre cele mai importante companii de pe piața integratorilor de sisteme IT din România în diverse aspecte juridice corporative și comerciale în legătură cu activitatea de afaceri a clientului și cu investițiile preconizate, inclusiv transferul de acțiuni, modificări corporative generale, constituirea de grupuri de firme. |
Asistarea unei companii globale de consultanță în management, servicii tehnologice și externalizare în toate aspectele juridice legate de închirierea unui spațiu de peste 1.000 mp într-o nouă clădire de birouri din Timișoara. Activitatea prestată a inclus obținerea tuturor aprobărilor corporative necesare, redactarea și/sau negocierea contractului de închiriere și a contractelor auxiliare pentru mobilarea și amenajarea birourilor, precum și efectuarea înregistrărilor necesare în cadrul autorităților din România. |
Asistarea principalului producător de panouri pe bază de lemn și produse conexe în diverse aspecte juridice legate de activitatea comercială curentă a clientului. Serviciile prestate au inclus asistență în chestiuni corporative, contracte de achiziție de materii prime, acorduri specifice încheiate cu parteneri de afaceri locali și străini, reprezentare în fața autorităților publice locale etc. |
Asistarea liderului de pe piața românească a distribuitorilor de produse farmaceutice cu privire la probleme generale de drept societar și comercial legate de activitatea comercială curentă a clientului, inclusiv acorduri de distribuție de produse farmaceutice și cosmetice, aspecte de reglementare, probleme de concurență. |
Asistarea liderului pieței de automatizare a tranzacțiilor din Europa de Est și a unui important furnizor și dezvoltator de soluții IT&C în negocierea contractului de închiriere de birouri. |
Asistarea liderului mondial în domeniul tehnologiilor și serviciilor în domeniul apei, igienei și energiei în negocierea și semnarea unui contract de servicii pentru externalizarea întreținerii și mantenanței operaționale a unei companii de gestionare a apei. |
Asistarea unei companii multinaționale de consultanță, tehnologie și servicii de management în negocierea acordurilor privind închirierea și amenajarea sediului central din București, cu o suprafață de aproximativ 1.500 mp. Activitatea prestată a inclus obținerea tuturor aprobărilor corporative necesare și/sau efectuarea înregistrărilor necesare la autoritățile românești. |
Asistarea liderului de pe piața românească a distribuitorilor de produse farmaceutice în ceea ce privește extinderea rețelei de distribuție a companiei pe piața din România, Bulgaria, Ucraina și Rusia. |
Asistarea liderului pieței românești de băuturi nealcoolice și a diviziei de apă minerală a acestuia în chestiuni corporative legate de activitatea lor de zi cu zi. Serviciile prestate includ redactarea de contracte de distribuție, servicii pentru clienți, asistență în relația cu acționarii. |
Asistarea unei companii specializate în comunicații și soluții IT în domeniul transportului aerian într-o varietate de probleme juridice corporative și comerciale. |
Asistarea unui mare grup de asigurări în restructurarea filialei sale din România prin transformarea în sucursală printr-o fuziune transfrontalieră. |
Asistarea mai multor companii de asigurări în litigii complexe legate de asigurări privind acoperirea asigurărilor și reasigurărilor, cu aproximativ 25 de litigii derulate numai în ultimul an. Serviciile prestate includ consultanță în investigații privind despăgubiri de mai multe milioane EUR referitoare la o mare varietate de polițe, asistență în negocierile extrajudiciare cu părțile vătămate și în soluționarea lor, precum și asistență în instanțăîn privința cererilor de despăgubire pentru vătămări corporale, daune morale și materiale. |
Asistarea unei companii specializate în asigurări generale cu privire la chestiuni curente de drept societar și de reglementare legate de o filială de asigurări din România, respectiv în strategia generală de afaceri a acesteia pe piața românească. |
Asistarea unei companii multinaționale de consultanță, tehnologie și servicii de management în negocierea acordurilor privind închirierea și amenajarea sediului central din București, cu o suprafață de aproximativ 1.500 mp. Activitatea prestată a inclus obținerea tuturor aprobărilor corporative necesare, și/sau efectuarea înregistrărilor necesare în cadrul autorităților din România. |
Asistarea unei importante companii de asigurări de sănătate cu sediul în SUA într-o serie de investigații în conformitate cu legislația românească, vizând inițierea de către client a unei afaceri transfrontaliere în România. |
Asistarea unei asociații internaționale care reprezintă, conduce și deservește industria aeronautică într-o gamă largă de aspecte juridice în legătură cu activitatea comercială a clientului în România, inclusiv în materie comercială contractuală. |
Asistarea unei societăți românești active în domeniul creșterii bovinelor cu privire la o serie de aspecte juridice, inclusiv consultanță cu privire la aspecte corporative referitoare la activitatea comercială curentă a clientului. |
Asistarea unei importante companii de soluții IT în negocierea acordurilor privind închirierea și amenajarea sediului central din București, cu o suprafață de aproximativ 1.500 mp; activitatea prestată a inclus obținerea tuturor aprobărilor corporative necesare, redactarea și negocierea contractului de închiriere și a contractelor auxiliare pentru amenajarea și dotarea birourilor, precum și efectuarea înregistrărilor necesare în cadrul autorităților române. |
Consilierea unei societăți de servicii pentru industria farmaceutică prin furnizarea de servicii de asistență fiscală și contabilă generală în legătură cu activitatea comercială a societății. Avocații firmei au acordat, de asemenea, asistență în probleme juridice generale de drept societar și comercial și au oferit o evaluare juridică amănunțită în vederea tranzacției comerciale pe care clientul intenționa să o realizeze și care viza schimbarea structurii acționariatului. |
Asistarea unei companii globale de consultanță în management, servicii tehnologice și outsourcing în calitate de locatar în negocierea și revizuirea contractului de închiriere în legătură cu un spațiu de birouri pentru deschiderea unui nou punct de lucru al clientului. |
Asistarea unei importante companii de soluții IT în negocierea și încheierea contractului de închiriere privind sediul central al companiei clientului, situat într-o clădire complexă de birouri situată la nord de București. Activitatea prestată a inclus obținerea tuturor aprobărilor corporative necesare, redactarea și/sau negocierea contractului de închiriere și a contractelor auxiliare pentru amenajarea, dotarea birourilor și efectuarea înregistrărilor necesare în cadrul autorităților din România. |
Asistarea unei filiale a unei companii de telecomunicații cu sediul în Germania în negocierea acordurilor privind subînchirierea și amenajarea spațiilor de birouri. Activitatea prestată a inclus obținerea tuturor aprobărilor corporative necesare, redactarea și/sau negocierea contractului de închiriere și a contractelor auxiliare pentru amenajarea și dotarea birourilor, precum și efectuarea înregistrărilor necesare în cadrul autorităților române. |
Asistarea unei divizii importante a programului românesc de asigurare împotriva dezastrelor prin consiliere juridică pentru înființarea Pool-ului de Asigurare Împotriva Dezastrelor (PAID), parte a unui program guvernamental care vizează stabilirea cadrului de funcționare a asigurărilor obligatorii de locuințe la nivel național împotriva cutremurelor, alunecărilor de teren sau inundațiilor. |
Asistarea uneicompanii producătoare de materiale de calitate cu sediul în Marea Britanie în probleme corporative legate de proiectul clientului de schimbare a denumirii unei companii românești. |
A acordat consultanță unei firme internaționale de avocatură cu sediul în Londra, Regatul Unit, care a acționat pentru unul dintre clienții săi, o companie multinațională americană lider mondial în domeniul tehnologiei, în materie de consum. (la EN proiectul este divizat) |
Asistarea unei edituri locale, activă în sectorul cărților pentru copii și al cărților educaționale, în transferul unei părți din activitatea sa comercială și realizarea unui joint-venture cu un grup de societăți cu sediul în Germania, una dintre cele mai importante edituri europene de materiale educaționale, dedicată atât educației școlare, cât și educației adulților. Partenerii au prevăzut diferite mecanisme corporative și opțiuni care vor fi exercitate în funcție de rezultatele financiare ale întreprinderii. Serviciile prestate au inclus asistență pentru negocierea și finalizarea acordului acționarilor care stă la baza noului joint-venture, precum și pentru înființarea și transferul inițial al liniei de afaceri către noua societate; valoarea proiectului: peste 3 milioane EUR. |
Asistarea celui mai mare jucător privat de pe piața belgiană a energiei regenerabile cu privire la o serie de aspecte juridice legate de investițiile clientului în parcuri eoliene în regiunea Mării Negre și în regiunea central-vestică a României, inclusiv consultanță corporativă. |
Asistarea unei companii germane de servicii bancare și financiare la nivel mondial în proiectul de înființare a unui centru tehnologic în România și obținerea cu succes a unui stimulent pentru ajutor de stat. Firma a oferit consultanță în materie de drept societar, monitorizare a ajutorului de stat, ocuparea forței de muncă, închiriere, fiscalitate, conformitate, contracte și alte aspecte cotidiene conexe. |
Asistarea unui distribuitor de gaze naturale și a unui constructor de rețele de distribuție cu privire la o varietate de aspecte juridice în legătură cu activitatea comercială zilnică a clientului. Serviciile prestate cuprind consultanță în chestiuni corporative, soluționarea litigiilor, imobiliare, finanțarea proiectelor, concesiuni, conformitate. |
Asistarea unei importante firme internaționale de avocatură, activă la nivel global, care a acționat în numele unuia dintre clienții săi – o companie multinațională de tehnologie cu sediul în America, lider mondial – pe parcursul procesului de relocare a companiei respective în clădirea de birouri Europa House, inclusiv în ceea ce privește verificarea prealabilă a noilor spații și asistența juridică în negocierile cu proprietarul și constructorii. |
Asistarea unui dealer auto multimarcă în diverse proiecte legate de activitatea comercială curentă a clientului, inclusiv reorganizarea corporativă, finanțarea, proiectarea și negocierea pachetelor de garanții. |
Asistarea unei sucursale specializate în domeniul prelucrării afinelor proaspete în înființarea unei filiale în județul Hunedoara, România. Firma a oferit consultanță pe diverse aspecte privind legislația muncii, în special în ceea ce privește aspecte legate de încheierea contractelor de muncă și de management, cum ar fi drepturile și obligațiile atât ale angajaților cât și ale angajatorului, taxele și contribuțiile pe care trebuie să le plătească șialte beneficii pe care angajații trebuie să le primească (asigurări private de sănătate, tichete de masă etc). |
Asistarea unei companii globale de consultanță în management, servicii tehnologice și outsourcing cu privire la toate aspectele juridice legate de mutarea sediului companiei într-o nouă clădire de birouri din vestul Bucureștiului, prin închirierea unui birou de 5.400 mp și modificările ulterioare ale suprafeței închiriate inițial. Activitatea prestată a inclus obținerea tuturor aprobărilor corporative necesare, redactarea și/sau negocierea contractului de închiriere și a contractelor auxiliare pentru amenajarea și dotarea birourilor, precum și efectuarea înregistrărilor necesare în cadrul autorităților din România. |
Asistarea subsidiarei din România a uneia dintre cele mai importante companii de asigurări din Germania într-o serie de probleme juridice în domeniul concurenței, inclusiv asistență în cadrul investigațiilor efectuate de Consiliul Concurenței din România, implementarea unui program de conformitate în domeniul concurenței în urma unei evaluări prealabile, efectuarea unui audit al practicilor de afaceri existente în diverse linii de afaceri (inclusiv interviuri cu angajați și manageri, revizuirea documentelor, contractelor și corespondenței), pregătirea unui raport de concluzii cheie și implementarea recomandărilor (după caz), definirea politicilor și a manualului antitrust, proiectarea și implementarea programelor de instruire pentru angajați și management. |
Asistarea unei importante companii aeriene europene în realizarea tuturor modificărilor și procedurilor corporative necesare în fața Registrului Comerțului și în legătură cu o procedură de insolvență. |
Asistarea unei companii care gestionează toate afacerile cu anvelope ale unor mărci importante de pe întreg teritoriul european cu privire la diverse aspecte juridice legate de activitatea de zi cu zi a clientului, inclusiv aspecte corporative și comerciale, concurență, finanțare, insolvență. |
Asistarea unuia dintre liderii germani și europeni în domeniul comerțului și al călătoriilor în cadrul proiectului de închidere a supermarketurilor operate sub una dintre cele două mărci ale sale în România. În timp ce locațiile supermarketurilor închise erau deținute de client, toate acestea fiind spații comerciale cu suprafețe mari, clientul a decis să folosească o parte din suprafața fiecărei locații pentru a deschide supermarketuri sub cea de-a doua marcă a sa (în curs de extindere) și să atragă chiriași pentru suprafețele rămase. Firma a acordat asistență în ceea ce privește contractele de închiriere cu fiecare locatar în parte – comercianți cu amănuntul activi în domeniul modei, sportului și în domeniul farmaceutic. |
Asistarea filialei locale a unei bănci cipriote în revizuirea documentelor unei tranzacții, cu accent atât pe garanțiile care trebuie acordate de vânzător pe baza avizelor din partea conducerii locale, precum și pe alte aspecte ale reglementărilor din România.Firma a asistat atât la încheierea tranzacției, cât și la reînnoirea poliței D&O cu acoperire extinsă de tip run-off, inclusiv în negocierea cu brokerul internațional de asigurări care a intermediat reînnoirea; valoarea proiectului: peste 20 de milioane de euro. |
Asistarea unei companii active pe piața de logistică a produselor refrigerate prin acordarea de consultanță corporativă și asistență în fața Registrului Comerțului. |
Asistarea unuia dintre liderii germani și europeni în domeniul comerțului și călătoriilor într-o serie de probleme juridice legate de activitatea comercială a clientului, cum ar fi: (i) negocierea și semnarea de contracte cu furnizori, distribuitori și alți prestatori de servicii (ii) consultanță legată de diverse controale din partea diferitelor autorități publice românești, precum și asistență în legătură cu procedura de obținere a autorizațiilor specifice (iii) activități legate de implicarea în responsabilitatea socială, (iv) aspecte legate de mărci comerciale, (v) dreptul muncii etc. |
Asistarea unei companii care activează în industria chimică în trei litigii privind aspecte corporative. |
Asistarea unei companii de servicii petroliere de prim rang în diverse aspecte juridice în legătură cu închiderea sucursalelor sale din România. Serviciile prestate includ asistență în legătură cu aspecte generale de drept societar, comercialsi de dreptul muncii. |
Asistarea unei importante companii de soluții IT în toate aspectele juridice legate de deschiderea de către client a filialei sale din România, precum și în chestiuni corporative, contractuale și de ocupare a forței de muncă legate de activitatea sa comercială zilnică. |
Asistarea unui dealer auto multimarcă în legătură cu negocierea și implementarea unui acord de distribuție cu un producător important pentru mai multe mărci de autovehicule și servicii post-vânzare. |
Asistarea unei companii de transport elvețiene în legătură cu transferul de activitate care urma să fie realizat de un grup de companii locale care operează un terminal de transport intermodal situat într-o regiune centrală pentru servicii de transport. Serviciile prestate au inclus investigația de due diligence asupra obiectivelor și negocierea mecanismului de implementare a transferului de afaceri și a documentelor de tranzacție; valoarea proiectului: 2,5 milioane EUR. |
Asistarea liderului mondial în furnizarea de sisteme, componente și servicii în domeniul tehnologiei apei și apelor reziduale în procedura amiabilă de recuperare a creanțelor în calitate de subcontractant în cadrul unui contract de achiziții publice. |
Asistarea unui dealer auto multimarcă în legătură cu restructurarea întregii sale rețele de distribuție din România și Republica Moldova (inclusiv invesigație de due diligence în materie de concurență, pregătirea cadrului contractual, negocieri cu dealerii și agenții). |
Asistarea unuia dintre cei mai activi dezvoltatori de parcuri de retail de pe piața românească în toate aspectele juridice corporative și comerciale legate de activitatea comercială curentă a societăților din grup. |
Asistarea unui important furnizor mondial de software, servicii de consultanță și aprovizionare strategică la nivel mondial într-o serie de aspecte juridice legate de activitatea comercială a clientului, inclusiv aspecte generale de drept societar și de dreptul muncii. |
Asistarea unui dezvoltator de centrale eoliene pe parcursul procesului de înființare a unor parcuri eoliene în diverse locații din România. Activitatea prestată a implicat redactarea acordurilor necesare în relația cu autoritățile locale, asistență pentru obținerea avizelor și licențelor. |
Asistarea uneia dintre cele mai importante companii farmaceutice globale din India cu privire la aspecte de reglementare referitoare la piața farmaceutică, precum și cu privire la diverse aspecte juridice legate de activitatea zilnică a clientului. |
Asistarea unei companii multinaționale, parte a unui grup lider mondial în domeniul informațiilor și măsurătorilor, cu privire la implementarea modificărilor corporative relevante în urma achiziționării de către client a pachetului majoritar de acțiuni al unei companii de cercetare de piață și de vizibilitate a acțiunilor. |
Asistarea unuia dintre cei mai importanți furnizori și comercianți de energie care activează în Europa de Sud-Est cu privire la aspecte juridice generale legate de activitatea comercială curentă a clientului. Serviciile prestate includ aspecte corporative pentru societățile-mamă din România și filialele străine, diverse proiecte imobiliare și consultanță în domeniul energiei, acoperind contracte de reglementare și contracte specifice. |
Asistarea subsidiarei locale a unei companii de servicii financiare cu privire la diverse aspecte juridice corporative și comerciale legate de anumite instituții financiare nebancare, subsidiarele din România ale clientului. |
Asistarea companiilor membre ale unui lider global în soluții de afaceri bazate pe tehnologie într-o varietate de aspecte juridice în legătură cu activitatea sa de afaceri în România, inclusiv aspecte generale corporative și comerciale, contracte, IT&C (cloud business), fiscalitate, ocuparea forței de muncă. |
Asistarea unei importante Primării a unui oraș din România cu aprox. 115.000 de locuitori în legătură cu servicii complexe de audit pentru perioada 2012-2016, inclusiv analiza contractelor, diferite operațiuni comerciale, implementarea deciziilor Curții de Conturi, executarea hotărârilor judecătorești și altele. |
Asistarea unei companii globale de cercetare de marketing în negocierea și încheierea contractului de închiriere privind sediul social al companiei clientului, situat într-o clădire de birouri din nordul Bucureștiului. Activitatea prestată a inclus obținerea tuturor aprobărilor corporative necesare și efectuarea înregistrărilor necesare în cadrul autoritățile din România. |
Asistarea unei companii de cercetare de marketing la nivel mondial în ceea ce privește achiziționarea de către client a pachetului majoritar de acțiuni al unei companii de cercetare de piață și vizibilitate a acțiunilor, precum și în ceea ce privește punerea în aplicare a modificărilor corporative relevante ca urmare a achiziției respective. |
Asistarea unei companii globale de consultanță în management, servicii tehnologice și externalizare în cadrul unui important contract transfrontalier de externalizare a serviciilor IT în sectorul serviciilor financiare pe o perioadă de peste 10 ani. Asistența acordată a inclus consultanță privind structurarea tranzacției, pregătirea contractelor și aspecte de reglementare în sectorul externalizării bancare. |
Asistarea unei companii farmaceutice integrate, globale, axate pe cercetare, cu sediul în India, în constituirea unei filiale în România și acordarea de consultanță de specialitate privind activitatea de zi cu zi a acesteia. Firma a asigurat consiliere în ceea ce privește reglementările în cazul produselor farmaceutice și suplimentelor alimentare, legătura cu autoritățile naționale de sănătate (Ministerul Sănătății, CNAS), aderarea la asociații, restricții de publicitate, consultanță generală în materie de drept societar, proprietate intelectuală, fiscalitate, asistență în proceduri de recuperare a creanțelor și reprezentare în diverse litigii. |
Asistarea unei companii globale de consultanță în management, servicii tehnologice și outsourcing cu privire la toate aspectele juridice referitoare la închirierea de spații într-o nouă clădire de birouri prin subînchirierea unor spații de birouri de peste 1.000 mp. Activitatea prestată a inclus obținerea tuturor aprobărilor corporative necesare, redactarea și/sau negocierea contractului de închiriere și a contractelor auxiliare pentru amenajarea și dotarea birourilor și efectuarea înregistrărilor necesare în cadrul autorităților române. |
Asistarea unei companii de servicii de producție electronică cu sediul în SUA în legătură cu proiectul de investiții al clientului în România, inclusiv în materie de drept societar, ajutoare de stat, fiscalitate, imobiliare. |
Asistarea unuia dintre cei mai importanți furnizori globali de ambalaje flexibile în achiziționarea unui grup local de companii care activează în aceeași industrie, ca parte a planului său de extindere la nivel european. Serviciile prestate au inclus investigații de due diligence cu privire la companiile vizate, a oferit consultanță cuprinzătoare în legătură cu acțiunile de remediere care trebuie implementate în vederea încheierii cu succes a tranzacției și a asistat în calitate de cumpărător în timpul negocierii și finalizării documentelor tranzacției; valoarea proiectului: peste 2 milioane EUR. |
Asistarea filialei din România a unui grup farmaceutic belgian cu privire la aspecte juridice generale legate de activitatea comercială a clientului, inclusiv aspecte legate de concurență și contracte comerciale generale. |
Asistarea unei filiale a unei importante organizații internaționale de asigurări în activitatea de zi cu zi a acesteia, inclusiv consultanță în chestiuni generale de drept societar și comercial, reglementare și conformitate, gestionarea, monitorizarea și coordonarea cererilor de despăgubire, precum și asistență în litigii complexe legate de asigurări privind acoperirea de asigurări și reasigurări. Firma a reprezentat clientul în toate fazele unor investigații de reclamații de mai multe milioane de euro privind o mare varietate de polițe, inclusiv aviație, răspundere civilă, călătorii, construcții, asigurări pentru directori și funcționari (D&O), asigurări fiduciare, de răspundere profesională și de fidelitate, asigurări de răspundere civilă pentru produse și de răspundere civilă generală, produse financiare și redactarea de polițe. De asemnea, a fost oferită asistență în negocierile extrajudiciare cu părțile vătămate și la soluționarea litigiilor, precum și în instanțe, în cereri de despăgubiri pentru vătămări corporale, daune morale și materiale. |
Acordarea de consultanță unei companii multinaționale de tehnologie cu sediul în America, lider mondial, cu privire la aspecte legate de protecția consumatorilor în legătură cu unul dintre produsele Microsoft. |
Asistarea unei companii mondiale de consultanță în management, servicii tehnologice și outsourcing în majorarea capitalului social cu 3,9 milioane lei, realizată prin aport în numerar. Serviciile prestate au inclus redactarea documentelor necesare pentru implementarea operațiunilor legate de majorarea capitalului social și reprezentarea clientului în fața autorităților competente pentru înregistrarea majorării capitalului social. |
Asistarea principalului dezvoltator și furnizor mondial de genetică vegetală avansată în legătură cu o varietate de aspecte juridice legate de activitatea sa de zi cu zi, inclusiv consultanță generală în probleme corporative și comerciale, contracte și soluționarea litigiilor. |